Samma visa varje år

Nu är det dags för den årliga jakten på de PERFEKTA stövlarna och i år tänker jag inte lägga pengar på stövlar från skopunkten/din sko som håller i 3 veckor i den eviga blötan som varje höst/vinter på västkusten bjuder på...

Här följer några jag har fastnat för (på nätet, har inte provat än)
1 699:-
1 999:-
1 299:-
1 399:-
1 499:-

Samtliga stövlar är från Scorett och i äkta skin med en sula som jag tror ska klara av vädret här nere, men vilka är snyggast?

Sen har jag fastnat för dessa overknee också, höstens hetaste trend -men den stora frågan där är ju om de går över mina vader...
799:-
På fredag ger jag mig ut på jakt, de ska ju inte bara vara snygga måste ju vara sköna att gå i med... Annars hade jag gärna tagit dessa:
999:-
Sen skadar det ju inte om de är varma också, vore inte det ett av mina krav skulle jag nog satsa på någon av dessa:
899:-
Dessa är ju i och för sig perfekta för höstens fester -kanske vore något på personalfesten ;)
1 699:-

Vad satsar ni på för skor i höst?

Kommentarer
Postat av: S!!!

ja måste också ut på stöveljakt... men fasen vad de finns många snygga i år...

2009-09-22 @ 22:35:21
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0