Såååå irriterad!

Serriöst, ser ni lyxfällan?
Jag vill bara ta de där två och dunka deras huvuden hårt i väggen!
Vem i helevet köper ett hus utan att göra en besiktning??? Det är köparens fucking skyldighet!
"Men vi trodde att svärföräldrarna (säljarna i det här fallet) gjorde en besiktning)
Enligt JB 4:19 2 st.
"Som fel får inte åberopas en avvikelse som köparen borde ha upptäckt vid en sådan undersökning av fastigheten som varit påkallad med hänsyn till fastighetens skick, den normala beskaffenheten hos jämförliga fastigheter samt omständigheterna vid köpet."
IDIOTER!
Då får man faktiskt skylla sig själv om man får mögelsporer och rötangrepp på köpet!
Snälla alla som tänker köpa hus, lova mig att ni gör en besiktning -det är er garanti för att få drömhuset och inte mardrömshuset!

Men på slutet verkade det ju som om de faktiskt insåg det destruktiva i deras beteende, men saker de gör får en ju själv att undra...
Han till exempel drack 380 lite cola på ett år... Hur mycket dricker jag själv? Och hur mycket dricker hjärtat? Tror inte att vi är ens i närheten, men man blir ju lite rädd ändå!

Men nu är det natt som gäller, jag måste, snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0