Nytränad och piggare =D

Nu känns dagen bättre, bra föreläsning och bra träningspass!
Föreläsningen flöt fint, där vissa satt som frågetecken nickade jag igenkännande -klart jag vet vad ISO certifiering innebär, till och med sett vissa modeller innan... Och ni som trodde att året i Ljungby var bortkastat ;)
Sen var jag på gymmet med, så fucking göööött! Typ ensam där och fick tid att verkligen tänka igenom och inte stressa från maskin till maskin, dagtidsträning regerar!
Sen hem i ösregn (solen sken när jag gick till gymmet, hade kortbyxor och överdragströja på mig -blidde dyngsur ju ;P ) och nu har jag fått luite lunch i magen, rotfruksgratängen från igår -tillochmed godare idag =D

Planen för resten av dagen är att hopap in i duschen och sen upp till jobbet och förnya mitt anställningskontrakt/inhandla lite mat så jag har något mer hemma än flytande margarin, chillifrukt och en burk kaffe (som jag inte dricker, endast till bjuds...) och sen kanske 24 maraton i soffan, känns som väder för det ;)

Kommentarer
Postat av: Theres

Det är enda fördelen med det här vädret, att man får ligga i soffan och mysa :)

2009-09-03 @ 19:56:33
URL: http://thezz82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0