Morgonstund har guld i mun?

Snarare växande äcklig macka utan pålägg...
rekomenderar inte Östras GI-limpa utan pålägg, är som att äta växande gröt...
Men nej, ska inte vara negativt inställd redan från början...
Idag krävs alla krafter, det är ju löningshelg och enligt Therese var det kaos igår...
Vilken tur att jag inte är ett dugg trött idag då *host*
Kunde inte somna igårkväll, låg o vred mig till typ 2 innan jag somnade o sen upp 7:20 för att hinna med första bussen in till stan igen...
Men det är det värt för att få sova i samma säng som hjärtat!

Annars bör väl gårdagen komenteras...
Jag hittade inga stövlar (stor besvikelse), men köpte en klänning till personalfesten (trodde jag inte), skorna från H&M fanns inte i butiken (synd, men mamma gillade ju inte dem ;P )
Storhandlade på IKEA, doftljus för 29 kronor...
Rätt snabb sammanfattning så där ;)

Men nu ska jag bortsta tänderna o sen hojja upp till jobbet...
Put on the happy face, it's showtime!

Kommentarer
Postat av: cicci

Undra varför jag valde detta inlägg när jag lika gärna tagit det första.

Hunden får heta wiskey hur mycket han/hon vill. Sa bara att du inte är namngiven EFTER en whiskey

2009-09-26 @ 18:17:43
URL: http://ciccisbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0