Konstig vecka

Den här veckan kan bara sammanfattas som konstig, konstigt sjukdomsförlopp, konstigt humör och konstiga människor i min omgivning typ...
Men hoppas att det blir ändring på det nu!
I och för sig har vi 4 timmars föreläsning i konstiga mikron men konstiga Thomas och konstiga jag har inte tagit tag i övningsuppgifterna som jag borde ha gjort tills idag... Dessutom har jag konstig huvudvärk utan någon förklaring och något som vandrar i kroppen som känns som feber igen!
Och dagen började konstigt och knasigt med att min lillebror rinmgde och väckte mig, fattade inget just då -trodde något hade hänt ju :P
Men han och Emil kommer ner ikväll, det känns i alla fall inte konstigt! Vi ska till Köpenhamn och Tivoli imorgon och sen ska de ägna hela söndagen åt att fiska! Men det blir kul att de kommer ner =D

Men först skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0