Hundlös igen...

Nu har Agnes åkt hem till sig, tänk att det blir så tomt så fort en hund lämnar en...
Men hundar ger många nya vänner, som underbara söta taxvalpen Stella som bor här i huset! Fia upp i dagen och ett riktigt busfrö... Tyvärr är husse norrman så jag fattade inte riktigt allt han sa, men hon ska tydligen inte bli jakthund...

Annars har jag lyxat lite med mig själv ikväll, vitlöksmarinerad lövbiff med ungsrostade rotfrukter och stekt Hallumi...
Är det fredag så är det!
Självklart fick Agnes lite godis med, isbitar... Tydligen är det hennes absoluta favoritgodis framför levergodis och allt... Den hunden är billig i drift ;)

men nu ska jag krypa upp i soffan och se Skravlan, Winnerbäck är med ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0