Hjälm-jakt

Varit duktig idag, gjort allt jag borde göra idag!
Vi skrev klart Casen idag, riktigt nöjd med vårt arbete!

Sedan har jag ringt sjukvårdsupplysningen för lite råd om min arm och det i sin tur ledde till ett samtal till vårdcentralen, så kl 14 imorgon är jag där på undersökning -just in case...

Och efter det har jag varit på hjälmjakt, kan ju liksom inte använda min nu längre -men ärligt är det väl på tiden, den har hängt med alldeles för länge ;P
Har fastnat för en lättviktshjälm, tror att det är den bästa lösningen för mig som blir så jäkla varm i huvudet ;)
Var bort i ridsportsbutiken som ligger precis vid norrekatpark (minns inte namnet) och hittade en perfekt, för 999:- (tyvärr hittar jag ingen bild...)
Det är funking asdyrt att rida...
Men å andra sidan finns det ju hjälmar för 4699 -->

Hööks hade också lättviktshjälm
men den kostade 1299 o då känns det som jag kan ta den som jag har provat nu eftersom den sitter bra (på mitt stora huvud, får ta den i storlek L)...


Och när vi ändå är inne på ridgrejer, jag vill hemskt gärna ha de här ridbyxorna från Hööks...

Men kanske nästa månad, inte akut på den fronten än...

Sen har älsklingen klarat av gångbandstestet för klara antagningen till SMO, jätteglad för honom!!! Du är bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0