Friday I'm in love

Den här dagen blidde ju riktigt bra faktiskt, även om det bar emot vääääldigt mycket i morse!
Micron kan väl sammanfattas som: Sömnpiller och inte blir det bättre av att var enda föreläsningsjäkel ligger på fredagar 10-12 och 13-15, men ja, det kunde ha värre typ 8-12 eller 13-17...
Föreläsaren känndes väldigt tråkig, även om han försökte "spexa" till det med virvlande ord i PP-presentationen ;)
Lite skillnad från Björn Ranelid/Professor Gyllenroy Lockman-kopian vi har i Fastighetsekonomisk analys...

Men men vi fick sluta lite tidigare idag och det gav mig massor av inspirastion att sticka till gymmet och köra ett rätt hårt arm/axlar/ryggpass och det i sin tur gav mig energi att städa lägenheten, duktiga lilla jag ;)

Sen var jag nere på stan en sväng, men hur svårt ska det vara att få tag på ett snyggt ljusfat? Grymt besviken på lagerhouse

Nu sitter jag i alla fall här, har läst alla favoritbloggar och förbannat alla som inte uppdaterar tillräckligt ofta (eftersom jag själv är så bra på det *host*)
Och nu funderar jag på vad resten av kvällen ska bjuda på, men det ger sig ;)

Kommentarer
Postat av: cicci

Måste JAG uppdatera oftare eller?

2009-09-04 @ 19:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0