Fantastiska Fredag!

Weei, vilket väder -värmen är tillbaks igen!
Sol och bara ben, kan det bli bättre än så i september?

Har ägnat dagen åt mikroföreläsning (mikroekonomi alltså, inte så att vi sitter i en micro och har föreläsning om ni trodde det...) och den gick bra, jag förstog och deltog aktivt (d.v.s ställde frågor, det är sånt som premeras i den här världen...)

Eftermiddagen/kvällen ska nu ägnas åt Agnes, Martin och Linas "lilla" bulldog...
Det är ju i alla fall perfekt väder för att vara hundvakt, men tyvärr är hon väl ingen riktig promenadhund som Fia...
Men ett tag ska vi nog kunna vara ute =D

Dessutom måste jag försöka få tag på min  morbror (som inte vet hur man svarar i telefon, har försökt 2ggr redan idag) och få det där klassiskt jobbiga "tack för kortet/pengarna"-samtalet avklarat...
Jag hatar verkligen sånt, kan man inte bara skicka ett sms, eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0