Eniro, ett skämt?

Jag fick ett mail från blogg.se och eniro om att man kan registrera sin blogg där, kul idé tycker jag!
MEN till eniro, när jag går in och ska registrera står en 2 år gammal hemadress på mig (det gick i och för sig att ändra efter lite smsbeställning) och dessutom hävdar de bestämt att jag fyller år 9 oktober! jisses, sen när blev jag ett oktoberbarn? Tror ni det går att ändra eller? Och eniro ska vara en serriös aktör med god resarch och så...
Nej, tacka vet jag Hitta.se, alltid uppdaterade och rätt ute!

Kommentarer
Postat av: Theres

Ja Eniro är skrämmande dåligt uppdaterade! När jag flyttade som "mest" där ett tag så låg dom konstant två adresser efter.

Hitta.se är grejer det!

Hur är det med halsflussen??

2009-09-11 @ 19:57:13
URL: http://thezz82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0