Vi som aldrig landat

Usel uppdatering, men jag har varit tvungen att landa lite...
Hitta mig själv efter all stress och medvetet undvikit en del kontakt med andra -men hey, ibland måste man ju få finna sig själv också!

Hade en intressant diskussion med mamma förut med, om vacination...
"men du måste ju vacinera dig, du är ju i riskgruppen..."
Ja, precis som jag är i riskgruppen för att dö av alkolism, canser, bli överkörd av en bil etc. Jag menar shit happens, vad vet vi om vacinet??? Vem vet vilka effekter det har på oss om 20 år??? Dessutom vet jag hur jävla dålig jag blir varje gång jag vacinerar mig -vem har tex glömt bölden jag fick efter stelkrampssprutan??? Och jag hatar nålar... Behöver jag fortsätta? Dessutom blir jag ju sjuk varje år, varför bryta en (o)trevlig tradition? Och hur många är det egentligen som hamnar vid en sån där låtsas lunga???
Men ja, jag började faktiskt fundera nu -borde jag vacinera mig? Kommer ni att vacinerar er (varför/varför inte)? Jag vill ha fakta (och hänvisa mig inte till krishemsidan, det var den i särklass mest värdelösa myndighetshemsidan ever -snacka om kass genomskinlighet!)

Men nu borde jag verkligen gå och lägga mig, börjar ju 8 imorgon!!!
Men har kommit in i 24:de andningen lr så och känner mig pigg...
Kan någon komma hit och säga till på skarpen så jag verkligen går och lägger mig?

Kommentarer
Postat av: nina

min lillebror niclas och mina andra lillebrors flickvän sara har vaccinerat sig. Ligger i riskgruppen då de har astma... Båda två har haft jätte ont efter sprutan i hela armen + att det tydligen är två sprutor man ska ta så dom ska tillbaka alldeles snart igen....



näe usch jag kommer streta emot så länge jag kan fniss

2009-11-04 @ 09:04:08
URL: http://ninadenfina.webgain.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0