Tack för helgen!

Underbar helg som resulterat i lite lugnare sinne och välfylld frys!!!
men nu är det verklighet igen, och den är brutal!!! Vad är det för stil att lägga en föreläsning mellan 8-10? Fastighetsekonomisk analys ligger först och sist i veckan (13-16 på fredag), det innebär att "favvoföreläsaren" förstör både början på veckan och helgen... Tack schemaläggaren, tack!

Rätt pajko i mina axlar idag, har inte riktigt bestämt mig för om jag ska rida ikväll eller ej... Däremot ska jag ut och hämta mina ridbyxor idag, håller tummarna för att de kommer att hålla!

Mörkret är för övrigt så deprimerande, gick upp 6:45 o det var kolsvart, nu är klockan efter 07:30 och det är fortfarande mörkt... Reflexer på inför cykelturen till skolan
:( Men som mamma sa, det är bara en månad kvar och sedan vänder det!!! Jag vill ha ljus ljus ljus!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0