Ridbyxor och speldjävulen?

Men oj, är det lördag igen?
Känns som om tiden bara går och går, men själv så står jag still -hänger inte med i tidens sanslösa tempo på något sätt!!!

Har precis ätit förstärkt frukost/brunch eller vad man nu vill kalla det... Soppa med vitlöksbröd, kanske inte det bästa när man ska sitta i kassan men gott ;) Dessutom finns det ju tandkräm och munskölj...
Passade även på att svänga ihop lite matlåda till jobbet, duktig som jag är!
*klappar mig själv på axeln*

På dagens schema står inköp av ridbyxor, jävligt praktiskt att jobbet ligger granne med Hööks!!! Och efter det jobb mellan 14-21, inte ens stängning idag ;)
Rätt skönt att komma iväg lite o snacka lite skit med mina härliga arbetskamrater!

Ska även passa på att lösa in mina "storvinster" innan jag börjar, har ju faktiskt 135 kronor som väntar på mig ;)
Men ja, blir nog ett par nya lotter -tror ni att jag har fastnat i speldjävulens klor? Har hört att triss och tia är inkörsporten till grövre grejer som skrapbingo...



Men nu är det Betapet som gäller, har fått sån usel rating att jag måste spela upp mig på min rätta nivå igen!!! Någon som känner för en match?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0