Nu ropar jag hej

... fast bäcken känns milsbred och jag förmodligen kommer att landa mitt i den...

Tror inte att det var vanlig feber som drabbade mig imorse, jag tror att det var min kropps sätt att tala om att den var utsliten! Yrsel och huvudvärk är tecken på att något inte är rätt, men symptomen försvann efter lite (okej mkt) sömn och en ordentlig måltid!
Huvudet kändes klart under handledarutbildningen och detta kommer nog att bli bra...
MEN JAG VILL BÖRJA NU!!!!

I övrigt har jag hittat en intressant möjlighet, men berättar mer om den när jag har fixat allt ;)

Men nu ska jag bara andas, lyssna på kroppen och varva ner...
Det har jag förtjänat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0