Misstagens prinsessa

Hmmm, nu har jag gjort samma misstag igen -att jag aldrig lär mig!
Började på boken Matilde igår förmiddags och den tog jag ju upp när jag kom hem...
Det resulterade i att jag låg och läste till 01:40...
Så där pigg nu :/
Men men, ska bege mig ut till Hööks nu och verkligen ge mig tid att prova ridbyxor... Oturligt nog så har de inte byxorna jag allra hellst vill ha i min storlek och jag kan inte beställa de på nätet eftersom jag måste ha dem imorgon!!!
Det var ju synd att jag inte tog tag i detta tidigare i veckan, men men....

Kommentarer
Postat av: cicci

Då sparar jag dom böckerna till dig så får du hämta dom någon dag när du är hemma.

2009-11-09 @ 22:10:21
URL: http://ciccisbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0