Ken Block, släng dig i väggen ;)

Fredag, strålande sol och ett paket från H&M, kan det bli bättre?
Känner mig så piff idag, ny stickad klänning, lilarutiga strumpbyxor och rosa sjal -helt klart Fab ;)

Var ute på bus igår, men den här gången var det lagligt med grön skylt i bak och godkänd handledare =D
Första riktiga övningskörningen, över en timme höll vi på och gudars vad skakis jag var efteråt!!! Men så kul!!!
Började på någon liten traktorväg som gud glömt, genom någon skog innan vi kom upp till brukshundsklubbens stora grusparkering där vi övade slalom mellan konor och baka in i box... Gick så bra att jag fick förtroende av svärmor att ge mig ut på en riktig väg (förvisso typ en väg i stil med gränsholmsvägen eller ännu mindre, kanske vägen mellan Norsholm och Öjeby -den där bussen åkte förr).
Under min tur på vägen var det dessutom mörkt, inte illa att sätta mörkerkörning första gången liksom! Dessutom stötte vi ihop med inte en, inte två, utan tre älgar!!! En mamma med två kalvar, men de var mer intresserade av sockerbetor på åkern bredvid än av oss som tur var =D
Körde vidare en bit till innan jag fick vända i en fyrvägskorsning genom att köra fram, backa in på en väg och sen köra ut åt andra hållet!!!
Sen tillbaks till brukshundsklubben och jag mötte två bilar utan att krocka!!! och utan att blända dem med helljuset!!!
Are you impressed? I'm impressed...
Tror jag är den nya Ken Block

Nästa körning blir på söndag, då ska vi köra på småvägarna i Mellbystrand, inte så mycket folk där så här års ;)

Men ska ju ta mig igenom idag och imorgon först (vill köra mer nu!!!)
Dagen består av föreläsning mellan 13-16 och sen är det ju faktiskt fredag -något kul borde man ju kunna göra?
Pojkvännen har beskarunda och den tänker jag inte närvara på eftersom det är jobbdag imorgon :P
Men nu blir det Betapet och en äppelbulle ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0