Kanske ändå?

Det börjar ordna upp sig igen, allt känns en aning ljusare nu!!!
Jag har fått svar från min intervjuperson, telefonintervju bokad imorgon kl 13:00 -sharp!
*Dansar glädjedans
bjuder upp Kompis och tar en sväng om med honom innan jag hoppar jämfota i soffan av ren lycka*


Dagen i övrigt:
Makroföreläsning i 2 timmar, känns lite mer komplicerat än mikron -men samtidigt mer logiskt... Ulf kan sin grej på ett helt annat sätt än förra föreläsaren och det går faktiskt att ställa frågor utan att få svaret: "Men det kan säkert ni bättre än mig"
Dock blev det lite segt, märks att höstlunken börjar komma, mörker är på något vis synonymt med trötthet...

Var uppe på info. efter mötet för mässmöte, tyvärr ska jag ju bara till Malmö, hade gärna åkt till Göteborg -hade så grymt roligt där förra året. Men Järngänget är splittrat i år, Åse tar Göteborg, Janne Stockholm och jag är i Malmö, men men -blir nog bra! Får ju med mig bästa studievägledarna Cai och Pia!!!
Fick lite mutor av Johan med (som inte heller ska med till Malmö, svikaren...): Nya superfrächa överdragströjor och en karbinväska/ryggsäck -mucho användbar =D
Dessutom bjöd de på både mackor, te och gooodis -perfekt när man känner sig lite eftermiddagstrött ;)
Och en massa snack när alla nubies hade gått ;) Nej, men faktum är att de är ett skönt gäng mina ambasadörspolare och vi ses alldeles för sällan!!!
Men ja, jag träffar ju 4 av dem redan imorgon på c-uppsatsmötet så nu blir det intensivt ett tag ;) Är ju en jäkla massa MFP:are som ambasadörar *host*

Men nu tror jag det blir lite matlagning, det behövs ju det också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0