Inte som man tänkt

Det blev ingen körning idag, svärmor hade inte tid och det får man acceptera -så jäkla snällt att hon vill köra med mig!!! Men vi gör ett nytt försök på torsdag (rätt fullbokade fram tills dess...)
Kanske tur förresten att det inte blev någon körning så jäkla trött som jag var imorse!!! Tror Micke var vaken från 8, själv masade jag mig upp vid 10:30 för att komma upp någon gång... Ögonen gick i kors helt enkelt!!!
Men efter ett bad och lite frukt kom jag på banan igen!
Han var en pärla och körde in mig till stan också och på vägen stannade vi till på jobbet och hämtade upp mitt inköp från igår, två flak med Coca cola i glasflaskor (33cl) för 49kr/st!!! Billigt men jäkligt otympligt att frakta på cykeln!!!

Och nu är jag hemkommen, har käkat frukost/lunch/brunch/watherver bestående av 3 knäckemackor :P Hade inte så mkt annat hemma, men som tur är har jag en matlåda att ta med till jobbet! Och på tal om jobbet: blir regnställ på -jävla skitväder! Snöblandat regn, vad hände med solskenet igår?

Men en bra grej med idag, svenska skidtjejerna tog förstaplatsen i staffeten idag och Kalla var grym på sistasträckan!!! Äntligen är skidsäsongen på gång på allvar =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0