En vecka som alla andra?

Ja, jisses, vad hände med mig och den här veckan?
Har varit lite dött här ett par dagar, men det beror mest på att jag också har varit lite död...
Började i måndagskväll med ett migränanfall (hobbydoktorn diagnostiserar) i stallet. Skulle bara kratsa Caleschés hovar, böjde mig framåt och sen kändes det som något drog åt huvudet så det blev 4 nummer för litet för innehållet och jag spydde (stackars lilla hästen, tyckte nog jag var riktigt konstig)! Fick i mig 2 panodil och tänkte: "Äsch, det är nog ingen fara att rida lite..." 20 minuter blev det, sen satt jag av (bokstavligt)... Fick hjälp ut med hästen och ut med mig... Riktigt jävla hemskt var det, och sen mins jag inte mkt -däckade i bilen på vägen hem och vaknade när det var dags att gå av... Spydde på vägen hem och sen försökte jag äta något innan jag stupade i säng...
Vaknade vid 8 i tisdagsmorse, konstaterade att jag nog aldrig haft en huvudvärk som denna... försökte ta mig upp, men yrseln sa åt mig att lägga mig igen... sov oroligt fram till 10 när jag konstaterade att det var lika bra att ringa och sjukanmäla mig (surt, hatar att göra det...)
Sen sov jag lite till, kom upp ur sängen och masade mig ner till apoteket vid 12:30 för att få reda på att voltaren funkade lika bra som något annat (förbannade mig själv för att jag inte hade ringt sjukvårdsupplysningen istället så hade jag sluppit den hemska promenaden)
Hem och sov lite till för att vakna vid 16-tiden och känna mig lite mer männsklig! Tillbringade kvällen i mörker, rätt trivsam upplevelse ;)

Sen gårdagen, en lång historia
Upp 04:40 och i säng 20:30, kanske inte jordens kvällspiggaste igår ;P
Men mässan var bra, inte toppen, men bra... Trevligt folk och så, men mässledningen kanske borde se över sig organisation?
Men men, trevligt hade jag i alla fall!

Idag är det tvätt som gäller (pallade inte igårkväll) och sen ska svärmor och jag ut o köra =D
Känns som om idag kan bli en bra dag faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0