Vad är det för mening egentligen?

Å vad jag var duktig imorse, gick upp 06:50 och kände mig pigg som en lärka...
Planen var att hinna upp till skolan innan 8:00 för att knycka åt mig ett grupprum och jag höll mitt tidsmål, 07:55 klev jag in på skolan...
Tyvärr var det fler med den idéen, varenda fucking grupprum var upptaget!!! Och jag hade glömt min miniräknare hemma!!! Allt var bara skit just då, och jag var tvungen att åka hem och hämta den!
Så nu sitter jag här hemma, men finansieringsböckerna uppslagna och ska försöka få något gjort fram till 10 då jag ska träffa mina JÖKen kompisar på bibblan och se om vi kan få ett bord där istället...
Men det är märkligt vad mycket man kan få ut av att vara duktig och gå upp tidigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0