Saker man borde göra, och saker man gör...

Jag borde ha lagat mat redan när jag kom hem vid 18, och jag borde defenitift ha lagat mat vid det här laget...
Men det har jag inte, för det finns så mycket annat som är kul att göra...
Dessutom är jag vuxen och får göra precis som jag vill så länge det är lagligt och inte skadar någon!
Jag är inte ens hungrig så därför har jag ingen lust alls, och sen känns det som en massa jobb som jag inte orkar med efter en hel fucking dag med finansiering (mellan 8:30-17:30)...
Nu saknar jag mamma mer än någonsin, tänk så jäkla praktiskt det var med maten på bordet när man kom hem!!! Även om det bara är min mor som skulle komma på idéen att göra tatziki utan vitlök...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0