Så mycket som händer, så lite tid...

Inte blivit mycket av uppdatering här på senaste tiden, men det har varit mycket på annat håll!!!
Åkt hem till mamma i torsdags direkt efter jobbet, var uppe vid 23-tiden men det var det värt för att få en hel extra dag i Los Norsholmos!
Under fredagen umgicks vi först med min bror och sen med Mickes bror, vi var nämligen uppe och hälsade på i Björnlunda. Linuz har redan blivit jättestor, går fort i den åldern! Så kul att träffa dem och de tyckte nog de också -dessutom bad de oss att bli gudföräldrar till Linuz, känns som om det förpliktigar!
Lördagen var en flänga-dag, eller något för mycket han vi med! Mamma och jag var vid sjön, sen var vi inne i stan i Stinas lägenhet (konstig känsla), på City Gross (deras butik är rätt mycket större än vår!) och sen hem och sparka igång grillen! Söndagen var mest lugn och sansad ute innan vi grillade och sen körde hem, var tillbaks i Laholm igårkväll vid 22:40! Måste säga att det var så skönt att vara hemma, men tiden gick åt helvete för fort!!!

Idag har det varit föreläsning, 4 timmars finansiering... Segt men det känns som om jag börjar fatta lite nu i alla fall!
Åkte hem till Micke direkt när jag slutade och har precis lagat lunch/middag + 2 matlådor tills imorgon (lunch i skolan + middag på jobbet), blidde ungsbakd falukorv gjord på Brittas falukorv (80% kötthalt går inte av för hackor, smakar mumma!)...
Nu har jag pysslat lite med leasing uppgiften och nu tänkte jag sätta mig ner och läsa lite finansiering i solen innan jag slänger på mig ridkläderna och går bort till svärföräldrarna (tänkte passa på att gulla lite med valpen innan det är dags att åka till stallet...)

Njut av måndagen, om ni vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0