Om allt och inget...

Sitter här och knåpar med vårt PM, går inte alls just nu...
Fattar nada och inget och vet inte vad det är för fel -men något säger mig att när det skiljer 5 kronor på balansräkningen så är det avrundningsfel!!!
Men jag orkar inte fatta varför det blir så!!!
Istället laddar jag inför jobbet, 14-21:15 ikväll och nu när gula faran har kommit hem så går det snabbt och lätt att ta sig fram och tillbaka till jobbet =D Har jag någonsin sagt att jag älskar min cykel? Nog den bästa present jag någonsin fått, tänk så länge den har hängt med!!! Bara hoppas att vi får höra ihop länge länge till!!!

Men ja, betapet känns som roligare sysselsättning än pm:et, eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Cicci

Glöm inte chipsen till eurovision ikväll!!! Så får du trampa gör glatta livet hem på din super bike.

2009-05-16 @ 14:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0