Lägesrapport: Kaos och kris!

Okej, nu är tentapluggveckan igång och just nu är allt kaos och kris när det gäller finansieringen! Jag fattar absolut ingenting av det och jag kommer liksom inte igång med det eftersom det är så djävulskt tråkigt!
Å andra sidan har jag JÖKen att glädjas åt för den funkar och den tror jag att jag klara utan några större problem... Hmm, egentligen kanske jag skulle ha blivit jurist? Det var ju det som var planen där någon gång på gymnasiet...
Men det är bara att ta nya tag med finansieringen -imorgon, för kvällens plan är att städa lägenheten och tvätta! Tror att det kan vara en bra start liksom, om hemmet ser bra ut går pluggandet lättare, eller något sådant...


Sen har jag ett positivt mål att fokusera mot efter finansieringstentan: ridningen på kvällen! Och så underbart bra som det gick igår är det ett perfekt mål att visualiser framför sig!!! Jag red Parlament för första gången och det gick galant! Han är föredetta dressyrhäst på toppnivå åt en tjej i handikapslandslaget och är en mycket hjälpsam herre -Blandannat plockar han upp sadelgjorden med hoven och sträcker fram så att man som ryttare kan ta den utan att böja sig ner. Are you impressed? I'm impressed...

Igår hoppade vi äntligen med och det måste jag säga att Parlament var en riktig stjärna på! Dessutom tyckte han att det var ruggit kul med, vi hade en helt fantstisk timme ihop i paddocken igår, ville aldrig att det skulle ta slut!
Sen var det ju lite kul att se Robyn och hur hon hade växt! Passar på att låna lite bildert från stallets egen sida...

Ett riktigt litet charmtroll, eller vad säger ni?

Och när vi är inne på sötnosar passar jag på att visa er lilla Tuva och the one and only: Pärlan!

Och för er som inte har dött av en överdos av gulligull slänger jag även upp en bild på min blivande gudson

(Min blivande gudson är då alltså killen i den gröna bodyn,
tigern är bara Tigger och sen är den snygga killen i svart min karl)

Nu ber jag om ursäkt om det blev så gulligt att ni måste spy eller så, men jag har rensat min telefon på bilder och då måste jag ju visa dem för någon och tyvärr var det ni som var mest lätttillgängliga...
Men nu ska jag städa så får ni må dåligt ifred...

Kommentarer
Postat av: Cicci

När ska ni förlova er då?!!

2009-05-19 @ 19:54:40
Postat av: Cicci

Du är så lätt att elda upp. Visste att du skulle svara något sånt!!! Mohahaha Du är så rolig att reta upp. inte när man är med dig men över internet

2009-05-19 @ 21:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0