Lååååång dag...

Att leva mitt i en tentaperiod gör att jag får lite konstig dyngsrytm...
Jag går upp aptidigt för att få ett grupprum på skolan och sen är jag i skolan hela dagen, och försöker koppla bort allt vad tentastress heter när jag kommer hem. Alltså anser jag att jag har varit jäkligt effektiv idag: Pluggat nästan 7h, tränat 1h, pratat i telefonen minst 1h, sett på tv, bloggat en jäkla massa, läst på om euvalet och engagerat mig i Men i talang (alla som inte älskar dem är idioter...).
Men efter en sån lång dag med så mycket gjort börjar jag känna mig redigt riktigt trött. Så därför tänker jag ignorera att det är fredagkväll och folk runt om i stan tar en drink eller två i goda vänners lag, och istället krypa till kojs så att jag är pigg och klar i skallen imorgon! Det börjar liksom dra ihop sig nu, bara två tentapluggdagar kvar innan finansieringen ska skrivas :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0