Jag tycker allt att jag har varit duktig!

Var på skolan innan 8 imorse, kände mig mer än lovligt duktig faktiskt!
Sen pluggade jag ensam mellan 8-9:30, sen kom Johanna, Sofia och Sofia inramlande (jäkla sovmorgon de tog om jag får säga det själv ;)
Sen pluggade jag fram till 15:30 (effektiv tid blir nog 6½timme), känns jäkligt duktigt faktiskt! Ska inte säga att jag känner mig säkrare, men jag kommer framåt i alla fall!!!
Men där vi 15:30 hade jag klappat ihop totalt så jag hojade hem (efter ett kvickt stopp hos konkurrenten...) och nu sitter jag här hemma och väntar på att telefonen ska få lite batteri så jag har en musikspelare att ta med mig till gymmet!!! För dit ska jag, jag måste träna ut alla aggresioner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0