Illusionsuppehållare

Ikväll har jag ingen som hellst lust att gå och lägga mig, istället spelar jag Betapet och ser på Henrik Schyfert på 1:an (skrattar så att jag kiknar fast jag egentligen är för ung för att relatera till allt)...
Just nu är allt vad tenta heter bortsoterat och undanstoppat längst bak in i huvudet och istället låssas jag att det är en helt normal lördag -mina grannar gör för övrigt det bästa för att hjälpa mig att upprätthålla den illussionen genom att köra fullt ös medvetslös...

Samtidigt är jag rätt trött, har varit vaken länge och ansträngt min hjärna till det yttersta under dagen. Men jag vill INTE gå och lägga mig så här dags en lördag -känns så fel! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0