Iaktagelser

Godmorgon, här sitter jag, en timme före väckarklockan ringer...
Tror det är en kombo mellan ont i ryggen, mardrömmar och ösregn, Halmstad visar sig defenitivt inte från sin bästa sida!
Sen säger de på radion att solen strålar på ostkusten, känns som om jag packar ner schorts inför min hemresa imorgon!
Ska bli så skönt att slippa Halmstad för en helg!

Men först ska jag ta mig igenom dagen :P Börjar jobba klockan 11! Men det ska bli skönt, se hur det är att jobba när allt ska vara som vanligt! Det känns dock som om det kan bli mycket folk framåt kvällen, är ju många som helghandlar på torsdagar! Men det blir nog bra!

Och så en liten iaktagelse, maxi känner nog av konkurrensen från oss: de kör en sån enorm raklamkampanj just nu! Det är lokal radio och tv-reklam (utöver ica-stig alltså), reklambald flera dagar i veckan (de kom alltid på helgen förut vilket gjorde att jag inte fick något), bussreklam, reklam i Hallandsposten flera dagar i veckan och direktreklam med "personliga" erbjudande (de kom max 2 ggr i halvåret förut, nu har både jag och Micke fått 2 stycken på 2 veckor och då bor vi ändå i olika komuner)...
Hmm, undra om de tycker om oss just nu? Vi har ju också rätt mycket reklam ute på stan... Men ja, vid en nyetablering känns det mindre desperat på något vis ;)

Men nu ska jag spela en omgång betapet innan jag klär på mig och går ut och införskaffar mig lite frukost...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0