Humörssvängningar ;)

Känner mig som en ny människa, lite träning gjorde susen!
Körde 1h10minuters ren kondition, bara köttade tills svetten sprutade! Alla agressioner försvan och den där jäkla finansieringstentan flög bort i takt med att svetten ökade!
Sen var jag inne hos konkurrenten (den som ligger på brogatan, inget namn nämt för att inte gynna konkurrenten och på så sätt minska strömen av mina framtida lönebetalare...) och handlade lite smågrejer till maten, har liksom inte hunnit handla de senaste dagarna :P
Lagade i alla fall kinaris á la Linda med Biff stroganoff till, lyx mitt i veckan så där! Och mycket mat kvar så jag har till lunch och middag imorgon (jobbar ju 15-21:15 imorgon)!
Men nu ska jag spela en runda betapet, känner att jag har förtjänat det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0