Ge mig tid och timmar eller en tidvändare

Ibland tror jag att dygnet har för få timmar, som i dag tillexempel...
Jag hade massor av saker jag skulle behövt gjort:
-> Gå på föreläsningen i Jöken (vilket jag gjorde) och samtidigt plugga finansiering!
-> Jobba (mellan 15:30-21) och samtidigt plugga finansiering och JÖK
-> Se Eurovision och samtidigt sova
Hmm, skulle behöva en sån där tidvändare som Hermonie har...

Men nu blir jag upprörd, en till operalåt? Men killen ser ju ut som något katten släpat in, inte alls lika proffsig som Marlena!
men jag känner att jag inte orkar engagera mig i låtarna idag, jag väntar tills finalen på lördag innan jag sätter betyg på't...
... Men Island låter astråkigt, hur kan den vara favorittippad? Nej, bannlys baladskrällena i eurovision!

Men nu ska jag fortsätta prata med Cicci, kanske egentligen borde gå och lägga mig -men ingen mening med innan alla sjungit färdigt för då somnar jag innan röstningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0