Fortsatt mycket väder ute...

Det var ju ösregn ute i morse, alldeles hemskt mycket regn! Men nu har det svängt, solen fullkomligt strålar från en klarblå himmel och det ser jätte skönt ut, ända tills man kommer ut -det är fucking storm istället! Öronen håller på att blåsa av huvudet ungefär!

Och med det avslutar jag dagen metrolograpport och övergår till andra saker:
Skolan gick riktigt bra idag, PM2 känns inte omöjligt längre -även om Sven-Ola inte var där när man behövde honom, får skicka iväg ett till mail och hoppas på bättre instruktioner denna gång!!!
Jag har tränat, duktigt av mig! Blev gymmet för hela slanten och jag maxade på insda/utsida ben =D Kändes mer än bra!
Och nu lagar jag biff stroganof, lite lagom lyxigt för en onsdag: Men i min lilla värld känns det snarare som fredagskväll eftersom föreläsningsveckan är slut!!! Och visserligen jobbar jag imorgon, men å andra sidan brukar jag jobba på mina helger nu mera ;) Alltså tar jag fredag redan idag! Weei, jag får 2 fredagar den här veckan, hur många får du???

Men nej, nu ska jag äta lite -och sen väntar tvättstugan (ett jäkla fredagsnöje...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0