Förbanelsens tre...

Det vilar en förbanelse eller om man så vill, naturens grymma urval, i vår familj...
Den tillämpar samma princip som krogen, 3 ut och 1 in...
Först Grynet, sen Stina och nu i morse, Carl-Axel...
Just nu vet inte jag hur jag ska processa detta, men är det något jag inte kan hantera så är det alla dessa jävla dödsfall...
Huvudet spränger och jag har precis fått min stressrelaterade öroninflamation, tog ungefär 3 sekunder för den att bryta ut...
Men det som känns bra är i alla fall att man inte behöver gå och vänta på vem det blir nästa gång, nu lär det väl dröja ett tag i alla fall innan helvetet bryter lös igen!!!

Helvete nu fick jag näsblod också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0