Eu-valet...

Hmm, tidigare har jag tänkt att jag har gott om tid på mig att sätta mig in i EU-valet, men det är bara två veckor bort nu, börjar bli dags att tänka till och sätta sig in i det (roligare att pyssla med än finansieringsplugg i alla fall)...
Har i alla fall surfat runt lite och börjat hitta ett par lämpliga kandidater som jag tycker verkar ha rätt vettig inställning. De som står på min möjliga kandidatlist är just nu:

* Berivan Öngörur
* Erik Berg
* Jöran Fagerlund

Det känns som en rätt avgränsad lista och det är bra att avgränsa sig rejält från början tror jag. Nu ska jag bara läsa på om dessa människor och vad de gör, tycker och tänker!

Hur tänker ni när det gäller valet? Vem tänker ni rösta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0