Det är ju alltid väder i alla fall...

Vädret idag, inte så kul...
Kan säga att min fina vårjacka INTE är vattentät, av att gå från micke till bussen och från bussen och hem blev den så dyngsur att jag fick vrida ur den innan jag hängde upp den på tork i badrummet...
Kanske säger något om hur mycket det regnar just nu...
Vilket gör Hallandspostens huvudnyhet väldigt rolig idag...

Dagen handlar annars om mycket plugg, två timmars jök nu klockan 10 och sedan ska jenny och jag sitta med PM2 hela eftermiddagen... Måste även försöka få tag på sven-ola och få hjälp med den förbannade leasinguppgiften!!!
Planen är även att försöka hinna med en tur till gymmet innan jag ska tvätta ikväll :P

Skönt att ha fullt upp, då behöver man i alla fall inte fundera på vad man ska göra ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0