Ang. Eurovision...

Jag är inte bitter, vi tog en chansning genom att skicka något anorlunda mot det vi brukar presentera. Så här i efterhand visade det sig vara ett felval, men vi kan inte vrida tiden bakåt. IStället gläds vi åt att Norge ligger nära och att vi kanske kan åka på finalen nästa år? Någon som nappar på idéen?

Och en lite grej bara: AVGÅ CHRISTER BJÖRKMAN!
(har inget att göra med resultatet, men är så sjukt less på hans uppsyn)

Men nu ska jag snart hojja upp till jobbet (11-18 idag) och sen är det snabbt som tusan hem och lämna cykeln, hämta väskan och hoppa på bussen ut till Laholm 18:38 för att åka hem till svärföräldrarna och gratta Mickes lillasyster på konfirmationsdagen (både Micke och jag missar allt i kyrkan eftersom vi jobbar) och sen efter det ska vi fira vår 4årsdag, om vi orkar ;)

Kommentarer
Postat av: Cicci

du gillar ju Christer Björkman. För han gör ju så mycket för svensk schlager. ääh va fan skriver jag, jag håller med AVGÅ!!!

2009-05-17 @ 19:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0