Ynkynk, stackars mig!

Vilken härlig kväll jag fick igår...
Började vid 16-tiden med huvudvärk och trappades upp vid 18 tiden genom att magen fick för sig att dansa chachacha och slänga ut all mat jag hade ätit för att göra plats på dansgolvet...
Det var bara att stämpla ut och ge sig av hemåt, resan tog ca 30 minuter eftersom jag stannade och vomerade (vissa ord skriver man inte i bloggen, så ör det) i varje gathörn typ...
Sen bosatte jag mig på toaletten för att sedan kravla mig bort till sängen iklädd tjocka mysbyxor och tjocktröja under duntäcke eftersom feber tyckte att det kunde vara kul att hälsa på...
Jag kan meddela att jag hade en minst sagt rolig natt, men det känns bättre nu -tror jag är i arbetsdugligt skick tills imorgon (hatar att sjukanmäla mig, men även jag inser mina begränsningar...)

I övrigt tror jag att jag har typ 29 grader i min lägenhet, har alla (två) fönster vidöppna och balkondörren önskar jag bara att jag kunde skruva dän så det blåste fritt, men det suger att bara ha fönster i ena änden av lägenheten... Funderar på att öppna ytterdörren på vid gavel och sen balkondörren ute i korridoren för att på så sätt få lite korsdrag...

Men nu ska jag försöka äta ngt, tror min mage skulle må bra av det... Håller bara tummarna för att det stannar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0