Välkommen till Linda testar...

I dagens avsnitt: Idiotiska grejer....
För alla som undrar över vad som egentligen händer om man somnar på soffan vid 18:30 har jag nu gjort en noggrann vetenskaplig undersökning och dragit följande slutsats:
Óm man somnar till lokalnyheterna 18:30 löper man stor risk att vakna till lokalnyheterna 22:15, på grund av soffans alldeles för många kuddar löper man även stor risk för nackspärr (inträffade under min studie på 100% av deltagarna).  Går man sedan upp och borstar tänderna och tvättar bort sminket finns en stor risk att man piggnar till...
Piggnar man till då finns en stor risk att man fastnar framför tvn och ser Matrix + NCIS och ligger klarvaken till minst 1...
Men vad gör man inte för forskningen!!!

Och till nästa programpunkt: Företagsförsäljning!
Det har kommit fram att Vädergudarna AB har sålt hela sin verksamhet till Vädermarodörerna AB, tyvärr verkar inte de båda företagen ha samma mål med sin verksamhet. Men vad vore midsommar utan halvtaskigt väder?


Men nu tackar jag för mig, Linda testar återkommer inom en snar framtid, om vi har tur...
Producenten har ännu inte bestämt om serrien får fortsatt förtroende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0