Ostrukturerat, men sammanfattande

Sicken dag, den har försvunnit i ett nafs!
Egentligen var planen att jag skulle upp o tvätta 6:00, men när klockan ringde tröck jag på snooze (eller det var i alla fall vad jag trodde...) och vaknade klockan 9... Så det blidde inget tvättat, ny tid bokad på lördagkväll, är det inte den bästa lördagsunderhållningen så säg ;)

Sen var det att masa sig upp ur sängen och inse att: fuck, jag har inget att ta på mig
Varenda linne ligger i tvätten, men som tur är bor jag ju mitt i stan och det är summersale överallt så det blidde 3 nya linnen, en kjol och ett par capribyxor för totalt 300, inte illa :P
Shoppingturen dödade tyvärr all tid så det var bara hem och byta kläder och sen kasta sig upp på cykeln. Gjorde ett kvickt stopp på Paulssons Konditori på Fredsgatan (tack för tipset, Jessica) och inhandlade en sallad som middag på jobbet (det går inte att äta speciellt mkt annat när det är så här varmt...). Annars var det mkt på jobbet idag, kanske inte jätte mkt kunder -men stora inköp -märks att det är 25:e idag...
Lyckades med konsstycket att välta en pall i frysen med, men jag skyller på att den var helt felstaplad!!! (har ingenting med att göra att jag inte kan köra handtruck...), som tur var såg ingen mig, men å andra sidan lägger jag ju ut det här (men det finns inga bilder så så pinsamt är det inte...)

Lyckades spendera 40 minuter efter jobbet på jobbet, inhandlandes ngt att fylla kylskåpet med. Hjärnan funkar inte så bra när man har jobbat en hel dag och inte mins vad man har hemma!
Köpte i alla fall underbart gott bröd (Fröig tror jag det heter) och gjorde lyxmackor när jag kom hem (fyllde med sallad, ost, paprika, lufttorkad skinka och gurka, inte ofta jag har så mkt gojs hemma). Dessutom var jag så duktig att jag slängde ihop en sallad så jag har till matlåda imorgon, för jag planerar inte att tillbringa så pass mkt tid inne att jag hinner fixa mat innan jag börjar jobba! Planen är istället Playan för hela slanten!

Men nu ska jag krypa ner i sängen och bara slappna av, imorgon är det fredag -fatta att det är en vecka sen midsommar! Vart tar tiden vägen? Jag vill inte att min sommar ska försvinna i ett nafs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0