Solen i ögonen?

Först och främst: Leve Spotify!!!
(har inte upptäckt det förens nyligen, men gud vilken underbar tjänst!!!)
Just nu spelar jag Winnerbäck och njuter, tankarna är sommar i Norrköping med världens bästa tjejer -vad gör ni i midsommar??? Vad sägs om en cider utmed strömmen i sena kvällen, sen förvilla oss in i dimman, en dans på palace och en drink på deli? Just som förr, innan vi blev vuxna och serriösa i olika dela av världen... Bara för en kväll glömma måsten, borden och krav... Alla som känner sig manade, hör av er ;)

Annars jobb idag, börjar bli lite seg nu... känns att jag har jobbat mycket, kroppen är inte van än... Men det kommer, ngn gång i slutet av juli -lagom till semestern ;)
Men nu är det bara 2 dagar kvar innan min 5dagarsledighet, hur gôtt låter inte det på en skala? Gissar på att det blir två fullspäckade jobbdagar, av någon konstig anledning så ska ju folk ha gräddfil till midsommar... Den där nya trenden du vet, Therese ;)

Tog en cykeltur när jag slutade jobba och var ute dryga timmen, kostigt nog slutade det med att jag hamnade på jobbet igen -glömde ju köpa jord när jag slutade :P Kollegorna hade lite roligt åt min glömskhet... Och bara så ni vet, att få på en säck med jord på pakethållaren samtidigt som man äter en glasstrut är inte det lättaste... Som tur var kom fantastiska Sebastian och hjälpte mig, ibland är 4 händer bättre än två... Kan jag få bli bläckfisk i mitt nästa liv?

Kvällen är också fullspäckad, men inte med så mycket roligt ;P Ska tvätta, städa, laga mat ( sjömansbiff, mums fillibabba) och plantera om mina blommor... Trista vardagssysslor, men någon måste göra det -och eftersom Kompis vägrar att göra det så återstår bara jag...
Var fan är monstren under sängen när man behöver dem liksom???

Kompis väljer att vara arbetsledare,
men det är okej -någon måste ju vara det med...

Kommentarer
Postat av: Theres

Ja jag förstår inte alls det här med gräddfilen..får hoppas det är en övergående fluga :-P

2009-06-16 @ 19:07:41
URL: http://thezz82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0