Tillbaks i stan

Då har jag landat i Halmstad igen och nu visar sig västkusten från sin bästa sida!
Strålande sol och underbart varmt, har redan hunnit med en tur till Playan -tror bestämt att jag var först på plats och det var su underbart lungt och skönt! Vill ni välja plats först är det ingen dum idé att inta stranden vid 8:50, inte ens barnfamiljerna med sina ungjävlar är på plats då!!!
Har i alla fall haft 3 underbara timmar med mkt sol och årets första dopp!!! Vattnet var kallt, men uppfriskande!

Nu är jag bara hemma och mellanlandar, lagar lite matlåda tills ikväll och sen bär det av upp till jobbet! Jobbar 14-21:15 idag, en rätt lagom tid om jag får säga det själv ;)

Sen ikväll kommer ev. hjärtat in och jag hoppas verkligen på det, saknar honom så förbannat jäkla mkt! oavsett hur mkt solen strålar utanför så är det du som är solen i mitt liv!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0