Skitträning!!!

Nu är jag riktigt upprörd på mig, eller rättare sagt min kropp som regerar som en vissen tulpan och bara ger upp...
Var superpeppad imorse när jag gick och koditionsträningen gick superbra (45 min), men sen!!! Tänkte mig ett utökat armpass och vad hände, allt bara dog... Fick sänka motstånd och minska antalet reps för att inte spy...
Hur kul är det??? Bådar liksom inte gott för resten av dagen...

Men något positivt är i alla fall att solen tittar fram idag och att jag faktiskt kan njuta av det eftersom jag inte börjar jobba förens 15... Så nu blir det en snabbduch och sen ut för att njuta., samtidigt som jag letar 18-årspressent till Lillebror!

Kommentarer
Postat av: Kersti Lundberg

För att pigga upp dig kan jag meddela att du har vunnit 100:- på postkoden.Grattis grattis!!!!!!

mamma

2009-06-15 @ 19:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0