Shit, solen tar...

För de som är intresserade kan jag meddela att jag numera kan mistas för en nykokt kräfta så därför tänker jag hålla mig långt ifrån fiskdisken idag!
Men satan i gatan vad skönt det var i vattnet, redigt gottigt! Tror inte jag skojar om det var 20 grader en bit ut och betydligt varmare de första 50 metrarna (så förbannat långgrunt här...)
Nu har jag precis ätit lite av min sallad och klappat mig själv på axeln för att jag förberredde det så fint igår! Dessutom fixat till matlåda (salladen + lite räkor och creme fraiche) så nu är jag redo, ska straxt sticka! Ska inom tågstationen och köpa biljett till gbg på onsdag!!! Sen är det ju jobb 16-21:15, känns rätt bra med den tiden -man får så mkt dag över att göra annat på liksom ;)
Men nu är det over and out, ha en trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vad sa vi om ordet INOM!!!

2009-06-26 @ 17:08:23
URL: http://ciccisbubbla.blogg.se/
Postat av: Theres

Ja lite röd i nyllet var du allt ;) Trevlig helg!

2009-06-26 @ 17:09:17
URL: http://thezz82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0