Satan i gatan vilka ben...

... jag kommer att ha när vädret tillåter klänning igen (Halmstad har förvandlats till en ända stor vattenpöl och det fullkomligt pissar ner regn, Grattis alla som tar studenten idag!)
Körde ett grymt benpass idag med 30 minuters kondition följt av benpress och insida/utsida lår: 3 set benpress 110, 120 och 130 kg -jag ska banne mig fixa snyggaste rumpan på citygross ;)
Sen maxade jag maskinen på låren, men ärligt -lite dåligt att den inte har mer än 70kg belastning! Någon som har en bra övning som man kan göra med mer vikt och komma åt de musklerna??? Kanske ska höra med Kristin på jobbet, hon är ju IVP:are och har grym koll!!!

Nu sitter jag här med min lyxiga frukost -vaniljyoghurt med müsli och färsk ananas och känner träningsvärken komma krypande, känns som om det här kommer att bli en dag... Trots att det regnar så att jag inte kan ha mina nya pjucks idag, men som plåster på såren ger jag er i alla fall en bild...



Helt ärligt är dem to die for och jag fick dem för halva priset på wedins (som har total  utförsäljning as usual, hm vad säger marknadsrätten om det???)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Dom säger jippi rea på skor!!!

2009-06-12 @ 10:58:25
URL: http://ciccisbubbla.blogg.se/
Postat av: Cicci

Exakt så gå inte gör något som din plånbok kommer får ångra nästa gång du köper skor. Överens!!!?

2009-06-12 @ 12:52:19
URL: http://ciccisbubbla.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du kanske får köra ett pass med mig en dag! Jag vill oxå ha snygga rumpa och sexiga ben!! =)

2009-06-13 @ 19:40:01
URL: http://laid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0