Så var denna dagen till ända :P

Herregud vilken dag, vilket tempo, vilket väder -typ...
Vaknade imorse av strålande sol från en klarblå himmel, wonderful...
Underbart skönt ute när jag hojade upp till jobbet vid 8:30...
Sen jobbade jag 9-19 och det gick i ett -gôtt!
Men sen stämplade jag ut kl 19 och då hade det börjat ösregna, men jag skulle ju vara kvar på jobbet för personalmöte så jag antog att det skulle slut...
Men tji fick jag, det formligen pissade ner när vi begav oss hem vid 21:30!!!
Men vi var 5 tappra tjejer med glatt humör som cyklade hemåt och jag hade sällskap nästan hela vägen!!!
Kom hem som en dränkt katt och frös som en hund, men en lååång varm dusch ordnade upp det mesta...
Men nu är det läggdags, ska försöka komma iväg till gymmet imorgon -måååste!!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Titta jag hittade hit =D Underbart härligt att läsa!! Tänkte även säga tack för att du gör citygross så jäkla mycket roligare när du är där =) Ha det så bra! Kramar Jessica

2009-06-10 @ 21:45:35
URL: http://laid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0