Morgonslö

Sitter här och typ petar navelludd och filosoferar, kommer liksom inte igång idag!
Det är jättesuperfint ute idag också och man borde vara ute, funderar faktiskt på att ta min bok och en filt och bege mig ner i parken och hittan en plats i skuggan och läsa lite, å jag får ngt gjort innan jag börjar jobba!
15-21 idag, inte ens stägning -soft att bara smita iväg så där och slippa den sista kvarten ;)
Se hur mkt folk det kommer vara idag och hur många konstiga människor som dyker upp idag, man upphör liksom aldrig att förvånas över folk!

Men steg 1 idag är att ta mig in i duchen, går så där liksom -men jag har ju tagit mig mer än halvvägs (från sängen till datorn måste vara mer än halva avståndet till badrummet)

I övrigt börjar jag längta tills på onsdag, Lisseberg med grabbarna grus!
Tror det kan bli riktigt skojsigt, men jag tänker inte åka varesig Uppskutet eller fritt fall -där sätter jag ner foten!

Men ja,  Linda ska ta tag i dagen nu -straxt, snart, eventuelt...

Kommentarer
Postat av: Theres

Hehe solkräm är inte din grej eller?

Ja vilket otroligt väder jag fått på min semester :) Är ledig den här veckan, sen ska jag jobba en vecka och sen är jag ledig en vecka igen :)

2009-06-29 @ 11:41:20
URL: http://thezz82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0