Måndag, vad bjuds det på idag?

Hmmm, en himla massa konstiga mardrömmar inatt, skogsbränder, tidningsartiklar och föredetta skolkamrater...
Vaknade kallsvettig i alla fall, jag som trodde mardrömmarna skulle upphöra när sommarlovet kom!!!

Just nu ägnar jag tiden åt att tvätta lakan och arbetskläderna, samtidigt som jag slösurfar runt. Känner mig seg, som om jag inte riktigt vaknat än -antar att det blir så när mardrömmar rycker upp en ur sängen...
Men men, det glömmer vi och går vidare :P
Jobbar i eftermiddag/kväll 13-21:15, se vad dagen har att bjuda på!!!

Måste väl komentera valet också:
BRA:
*
Sverigedemokraterna tog sig inte in
* Moderaterna fick inget jättestöd
* Valdeltagandet steg

USELT:
* Vänsterpartiet tappade enormt mycket
* Socialdemokraterna fick inget jättestöd
* Kristdemokraterna är tydligen superpoppis (kristen höger i EU, någon mer än jag som får USA-vibbar?)
* Valdeltagandet är fortfarande åt helvete för lågt!

Men nu kallar tvätten :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0