Lill-lördag, typ?

Först: Sverige har tydligen shape:at upp sig och blivit bäst när det gäller (visst, Malta är ett skitlag -men ändå), 4-0 är på rätt väg: Men (med Tony Irving uttal), det är 4 matcher till som måste vinnas (M.Å.S.T.E)...

Dagen i sig annars:
Uppe med tuppen (hmm, ja alltså: den tuppen som tar lite längre sovmorgon och inte masar sig upp förens 8, men ändå -tidigt) och i väg o tränade -ÄNTLIGEN! Första passet på exakt 1 vecka, har varit på väg att gå sönder av delirium efter endorfin! Körde 45 min mixad kondition och sen ett benpass där jag ökade på allt (Linda, aka superwoman...)

Sen hem bara för att upptäka att fucking stadsnätet ligger nere som vanligt, 2 timmar kvar tills jag skulle börja jobba och inget Internet? Vad gör man i det läget?
Nu låter jag kanske sjukt internetberoende (och det är jag förmodligen med), men jag vill faktiskt få min dagliga bloggdos!!! Och lite betapet är nödvändigt! Okej jag erkänder, jag är en internetpundare, men jag tänker inte gå med i AIK (Anonyma internet Knarkare), utan jag är stolt över mitt missbruk och planerar att i framtiden leva öppet med det!
Men ni kan ju förstå hur stissad jag var innan jobbet när jag inte hade fått min dagliga fix, hade kunnat sluta i katastrof!!!
Men eftersom det var massor att göra på jobbet (studenttider ni vet) så höll jag mitt begär i schakt tills jag slutade...
men det första jag gjorde när jag kom hem var ju att starta datorn (of course...)

O när vi ändå är inne på jobbet: Jisses vilket bra gäng vi är...
Och idag har jag verkligen haft redigt skoj: har bland annat nästan lyckats att skrämma ihjäl två kollegor *skrattar ondskefullt*

Dessutom har det framkommit att det finns fler City Gross-bloggare:
Jessica, Louise och Therese, ni kan väl kika in och se vad det är för pajsare det är jag jobbar med ;)
Jag hoppas för övrigt på att kunna utöka den listan med bloggare: åtminstonde borde alla kassörskor blogga så att jag får lite koll på vad som händer i deras liv ju *nyfiken i en strut*

Men ja, nu tänkte jag gå och lägga mig -gosa ner mig under  täcket o typ sova 2 timmar per kvart eller så... behöver bli utvilad, har liksom some planes för imorgon... Typ träning, rea, jobb (i den ordningen, jobbar 15-21:15 imorgon)...

ÅÅÅ en sista grej: Mamma: Jag ringer dig på fredag om du är hemma då, jag är nämligen ledig... Såg att du hade ringt tidigare idag, men jag var på jobbet då... Du kan väl skriva en komentar här så jag vet att du lever? Har det varit skolavslutning än förresten?


Kommentarer
Postat av: Kersti LUNDBERG

Hello Vi har inte lyckats nå varandra på länge eftersom vi tydligen är lika upptagna just nu. Igår kväll var det avslutningsfest (10/6) så idag är jag trött! I morgon är det skolavslutning och på kvällen skall Anne och jag träffas och ha lite gravöl!!!! men inte så sent eftersom Kjell och jag skall fortsätta vårt roliga jobb. Hoppas att vi kan lyckas att nå varandra. Puss och kram your mother

2009-06-11 @ 08:40:43
Postat av: Theres

Snyggt teckensnitt du har! Vad många Grossare vi är som hänger i bloggvärlden nu :)

2009-06-11 @ 21:46:45
URL: http://thezz82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0