Jag tror att jag har knäckt koden

Vill bara meddela att jag tror att jag har knäckt koden till affärsredovisning...
För första gången någonsin har jag nu under morgonen (jag var på skolan redan 8) sytt ihop mitt första bokslut som går jämt upp och som är rätt... Jag ägnade 20 minuter efteråt till att dansa glädjedans och skratta hysteriskt ensam i mitt rum, grannarna i rummen brevid övervägde troligen att ringa psyket men än har inga människor i vita rockar dykt upp...
Men nu får pausen vara slut, måste plugga lite till innan jobbet i eftermiddag (15-21.15) och innan dess ska jag även belöna mig själv med att cykla bort till Ninnis tobak och hämta ut mitt bokpaket från adlibris! Vad sägs om 3 Mari Jungstedt, 1 Jens Lapidius, 1 Jan Guillo och 1 Läckberg, första sommarläsningen är fastställd! Men först ska tentan avklaras, men i morgon kväll efter 19 (tenta 14-19) blir det soffan med en bra bok!
Men nu: PLUGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0