Jag gillar inte det här...

Jag är hemma och mellanlandar lite innan jobbet, plugg mellan 8-13:20 är ändå duktigt tycker jag!!!
Passade på att svänga inom apoteket på nyhem när jag cyklade hem och införskaffa ett paket panodil (ja mamma, jag skulle ha tagit med mig arvet hem...). Men döm om min förvåning när de har krympt paketdjävlarna... Minimalistiskt små, vad är det för fel med bigpack? Det är absolut ingen ekonomi i petité paket....
Nej det här gillar jag inte, det blir dagens diss!!!


Dagens hiss?
Tycker att bilden talar för sig själv...



Men nu bär det av till jobbet...

Kommentarer
Postat av: Cicci

Adlibris rocks!!!.......not!!! Tantsnusk ska det vara ju!!!

2009-06-04 @ 23:12:49
URL: http://ciccisbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0