Intensivdygn med hjärtat

När man inte har setts på 1½vecka då gäller det att effektivisera för att hinna med allt man vill, men vi lyckades...
Vi utförde hemliga uppdrag, handlade, ägnade oss åt olagligheter (som jag tyvärr inte kan nämna här eftersom Försvarets radio anstalt avlyssnar all internetkommunikation...), lagade supersmaskig middag (bland annat 2 kg potatisgratäng eftersom älsklingen tyckte att påsarna med 1 kg såg så himla små ut, följden av det? Ja han lär äta potatisgratäng till middag ett par dagar i rad nu...), sett på film, sett talangfinalen som vår favorit vann och spelat wii...
Kort sagt, vi han med mycket, men olagligheterna var nog roligast ;)

Nu är jag hemma och mellanlandar innan jobbet ikväll (14-21:15) och panikfixar lite mat -räksallad med svart quinoa (återkommer om hur det smakar, men hittade ingen röd när jag handlade...)
Förhoppningsvis klarar jag mig utan regn, men vis av tidigare erfarenheter följer regnstället med mig ikväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0